Syćko

Syćko Sklep internetowy z plakatami Schronisk Tatrzańskich. Zobacz modele i magnesy w kształcie Giewontu. Jesteśmy w tracie pracy nad kolejnymi szczytami :-)
(1)

Realistyczne modele i magnesy na lodówkę w kształcie Giewontu.

10/07/2023

Prawdziwy model!
Ale, który? .pl czy Giewont?

Tak czy siak, wyszło perfekcyjnie💪💪💪

.pl

🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁Plakaty Szczytów Tatrzańskich dostępne są w naszym sklepie internetowym www.sycko.pl                         ...
19/12/2022

🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁🎄🎁

.roztoka

Świnica 🗻Plakaty Szczytów Tatrzańskich dostępne są w różnych kolorystykach! Sprawdź w naszym sklepie internetowym www.sy...
17/12/2022

Świnica 🗻
Plakaty Szczytów Tatrzańskich dostępne są w różnych kolorystykach! Sprawdź w naszym sklepie internetowym www.sycko.pl

04/07/2022

Dziś ostatnia ilustracja z kolekcji Schronisk Tatrzańskich, a tak naprawdę pierwsza, bo to właśnie Roztoka otwiera tę serię. Jak można zauważyć wszystko jest w kolejności pod względem wysokości nad poziomem morza.

Schronisko PTTK w Dolinie Roztoki
Schronisko Roztoka

Ilustracje w formie pocztówek bądź plakatów dostępne są w naszym sklepie internetowym www.sycko.pl oraz w wybranych punktach w Zakopanem (mapka dostępna na stronie www).

***

Niestety, nie jest to najczęściej odwiedzane schronisko w Tatrach, ale myślę, że każdy wracający z Morskiego Oka lub Doliny Pięciu Stawów Polskich, który postanowi zboczyć na jeszcze kilka minut ze szlaku i odwiedzić Roztokę... automatycznie wskakuje ono na jego listę TOP3 najlepszych schronisk. Cisza, spokój i niesamowity klimat "dawnych lat", to właśnie tam powinniście się wybrać aby poczuć jak "kiedyś to było" 😉 Cicho marzy mi się aby zrobiono jakiś mostek na Białce i móc zachodzić tutaj wracając z Doliny Białej Wody 🙂

03/07/2022

Schronisko Ornak, do którego droga wiedzie Doliną Kościeliską usłaną udostępnionymi dla turystów jaskiniami 😉 Wracając warto zahaczyć o Wąwóz Kraków.

Schronisko Górskie PTTK na Hali Ornak

***

Prywatnie najbardziej lubię przychodzić tutaj zimą, wieczorami, aby pojeździć na biegówkach. W pewnym sensie nieuzasadniony strach, że trafię na niedźwiedzia, który akurat się przebudził, zawsze dodaje mi dodatkowych sił 😉

Zapraszamy na najdłuższą dolinę w Tatrach... Chochołowską. Jedyną, na którą można zabrać czworonożnego przyjaciela 🙂Schr...
03/07/2022

Schronisko Górskie PTTK im. Jana Pawła II na Polanie Chochołowskiej

***

Pomimo tego, że jest to najdłuższa dolina, to jest sposób aby znaleźć się tam w kilka sekund, i to z każdego miejsca w Polsce. Wystarczy, że posłuchacie utworu Michała Lorenca, o tym samym tytule "Dolina Chochołowska", z filmu Prowokator. Ciężko to opisywać, trzeba posłuchać, na szczęście jest dostępne na YouTubie.
Poza tym bardzo lubimy to, że można się tutaj w miarę komfortowo dostać rowerem, co pozwala zaoszczędzić czas chcąc iść w wyższe partie Tatr Zachodnich, no i przyjemny zjazd na koniec 🚴‍♂️🚴‍♀️

02/07/2022

Hotel Górski na Kalatówkach, położony najbliżej Zakopanego. Miejsce idealne kiedy nie ma się za dużo czasu, ale chce się trochę poruszać i zakończyć obiadem z dobrym widokiem 🙂

Hotel Górski PTTK Kalatówki

***

Tym razem nie będzie to nasze wspomnienie z tego miejsca, ale wspomnienie pewnej dobrej książki, w której to akcja działa się m.in. na Kalatówkach. Mowa o "Bezcennym" Zygmunt Miłoszewski, szczerze polecam, dużo akcji, a wątek z renesansowymi malarzami to majstersztyk, aż jest się gotowemu uwierzyć, że tak naprawdę mogło być. Sam czytałem 2 razy, i tak sobie teraz myślę, że jak skończę czytać aktualną książkę, to chyba zrobię powtórkę "Bezcennego" 🙂

02/07/2022

Prace nad ilustracjami zaczęliśmy w listopadzie ubiegłego roku i nie sądziliśmy, że zajmie to tyle czasu. No ale w końcu są, jednak na tym nie poprzestajemy, już zaczęliśmy pracę nad kolejnymi kolekcjami grafik 🙂

W tym miejscu chcemy podziękować naszej mistrzyni kaligrafii LinoCat za podpisy ilustracji oraz rewers pocztówki, a także za wizualizację aranżacji, którą tu widzicie. Co jest trochę zabawne, ponieważ na co dzień sami zawodowo zajmujemy się grafiką 3D, no ale szewc bez butów chodzi 😉

PTTK Tatrzański Park Narodowy

Dziś zapraszamy na wysokość 1333 m n.p.m. do najmniejszego schroniska w polskich Tatrach położonego u podnóża Giewontu.S...
01/07/2022

Schronisko PTTK na Hali Kondratowej

***

Nie bez powodu po prawej stronie można zobaczyć narciarza... a raczej skiturowca 😉 Ponieważ pierwszy raz odwiedziłem to miejsce podczas szkolenia skiturowego z Łukasz Kosut - Wysokogórski Przewodnik Tatrzański stawiając swoje pierwsze kroki "na fokach". Złapałem bakcyla i szczerze polecam każdemu ten rodzaj aktywności. Co prawda to dopiero początek lata, ale skrycie to ja już chyba czekam na zimę i kolejną wycieczkę na Kondratową oraz ciepłą herbatę w schronisku 🙂

No to schodzimy niżej, na wysokość 1410 m n.p.m. do Schroniska PTTK nad Morskim Okiem.Schronisko Pttk Morskie OkoIlustra...
30/06/2022

Schronisko Pttk Morskie Oko

Ilustracje w formie pocztówek bądź plakatów dostępne są w naszym sklepie internetowym ww.sycko.pl oraz w wybranych punktach w Zakopanem (mapka dostępna na stronie www).

***

Było to pierwsze schronisko jakie odwiedziliśmy wspólnie będąc parą, drugi raz jako narzeczeństwo, a trzeci już jako małżeństwo. Jest więc pewien sentyment 🙂

30/06/2022

Kolejna ilustracja z kolekcji Schronisk Tatrzańskich, zgłasza się na pokład. Zapraszamy do zapoznania się z położonym na bajecznej Hali Gąsienicowej Murowańcem Schronisko PTTK Murowaniec

***

Nieprzypadkowo użyliśmy określenia "bajecznej", Hala Gąsienicowa jest to jedno z naszych ulubionych miejsce w Tatrach i na 99,9% jest to miejsce, w którym byliśmy w życiu najwięcej razy, wszystkimi możliwymi wariantami. Widokowo, wiadomo, najlepiej z Kuźnic przez Boczań, ale polecamy przejść się od Gęsiej Szyi, wtedy zimne piwo w schronisku smakuje o wiele lepiej 🙂

Chcielibyśmy zaprezentować pierwszą ilustrację z serii Schronisk Tatrzańskich, na początek tzw. "Piątka" Pięć StawówIlus...
29/06/2022

***

Pierwszy raz byliśmy tutaj zimą, niestety, pogoda była wyjątkowo brzydka, a warunki ciągle się pogarszały. Mając na uwadze własne zdrowie stwierdziliśmy, że trzeba od razu wracać i nie spędziliśmy tam nawet 5 minut. Ale kiedy wróciliśmy latem, wszystko zostało zrekompensowane, piękna pogoda, malownicze widoki, dobre jedzenie... nie chciało się wracać. Ale teraz wrócimy tam bardzo chętnie, prawdopodobnie w przyszłym tygodniu 🙂

Giewonty polecają się na prezent świąteczny 🙃🎁Link do naszego sklepu w bio 👁
13/12/2021

Giewonty polecają się na prezent świąteczny 🙃🎁
Link do naszego sklepu w bio 👁

Chcesz zabrać najlepsze górskie widoki ze sobą do domu? ♥️⛰♥️Model Giewontu ze zdjęcia może być Twój ❗️Zapraszamy do nas...
07/09/2021

Chcesz zabrać najlepsze górskie widoki ze sobą do domu? ♥️⛰♥️
Model Giewontu ze zdjęcia może być Twój ❗️

Zapraszamy do naszego sklepu internetowego po własny egzemplarz, link w bio 👁

Wczoraj byliśmy w  -  Panie Marku dziękujemy za motywujące opowieści o tatrzańskich szczytach 💪 Jest nam bardzo miło, ze...
25/07/2021

Wczoraj byliśmy w - Panie Marku dziękujemy za motywujące opowieści o tatrzańskich szczytach 💪 Jest nam bardzo miło, ze dosiadł się Pan właśnie do nas 😊

Model ze zdjęcia oraz magnes na lodówkę do kupienia w naszym sklepie internetowy (link w bio 👁) lub stacjonarnie:
.pl

Giewont wieczorową porą, ostatnie sekundy złotej godziny 🌝🌙
11/07/2021

Nasz Giewont ładnie komponuje się również na półce z książkami o wiadomej tematyce 😊 Link do sklepu w bio ☝️⛰️ Jesteś w ...
10/07/2021

⛰️ Jesteś w Zakopanem? Możesz również kupić stacjonarnie:
pl

Po ponad 2 latach pracy, w końcu możemy to powiedzieć oficjalnie: SYĆKO GOTOWE ! 😁Jeżeli więc jesteś miłośnikiem gór i c...
18/06/2021

Jeżeli więc jesteś miłośnikiem gór i chciałbyś mieć w domu coś wyjątkowego, co będzie Ci o tych górach przypominać... to jesteś w odpowiednim miejscu.

Zakupy można robić na stronie: www.sycko.pl

Giewont to dopiero początek, już pracujemy nad kolejnymi tatrzańskimi szczytami. Obserwuj nas na Facebooku i Instagramie aby być na bieżąco.

Pozdrawiamy
Agnieszka i Janusz

Giewont w Twoich rękach, już niebawem w Naszym sklepie internetowym :-)Po prawie 2 latach pracy w końcu możemy pochwalić...
22/03/2021

Giewont w Twoich rękach, już niebawem w Naszym sklepie internetowym :-)

Po prawie 2 latach pracy w końcu możemy pochwalić się efektem wg Nas najlepiej odwzorowanego modelu Śpiącego Rycerza jaki do tej pory powstał.

Address

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Syćko posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Syćko:

Videos

Shortcuts

• Address
  • Alerts
  • Contact The Business
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Convenience Store?